İşlem Rehberi

Arama sayfasına geri dön
1

sipariş aşamaları

İstediğim ürünü nasıl bulabilirim?
 

www.reebok.com.tr’nin arama motorunu kullanarak istediğin ürüne ait belirgin kelimeleri kullanarak arama yapıp istediğin ürüne ulaşabilirsin. Bunun için eğer biliyorsan ürünün kodunu, ürünün rengi ile birlikte cinsini (‘beyaz ayakkabı’ gibi) yada daha belirleyici kelimeleri kullanarak (‘çocuk halı saha ayakkabısı’ gibi) arama yapabilirsin.

 

Ayrıca www.reebok.com.tr sitesinde ürünler, kullanım alanları, ürün grupları ve cinsiyet bilgilerine göre kategorilere ayrılmıştır. Bu bilgileri kullanarak da istediğin ürüne ulaşabilirsin.



İstediğim ürünü nasıl sepete ekleyebilirim sipariş edebilirim?
 

Aradığın ürünü bulduktan sonra ürünün fotoğrafına ya da ismine taklaman durumunda ürün için özel yaptığımız sayfaya ulaşabilirsin. Bu sayfada ürünün fiyatını, alternatif fotoğraflarını, ürünle ilgili kısa detay bilgilerini ve stokta olan beden/numaralarını görebilirsin. Satın almak istediğin beden/numaraya tıklayarak ürünü sepetine ekleyip alışveriş işlemine devam edebilirsin.



Sepetimde yanlış ürün var, nasıl çıkaracağım?
 

www.reebok.com.tr nin sağ üst köşesinde bulunan sepet görseline tıklaman durumunda sepet sayfana erişebilirsin. Sepet sayfan, sepetine eklediğin ürünleri içerir. Bu ürünlerin yanındaki adet bölümünden adedini değiştirebilir ya da ürünleri Sil butonuna basarak sepetinden silebilirsin. Ayrıca yine bu kısımda ürününün KDV dahil toplam satış tutarını görebilirsin.



Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
 

Siparişini oluşturduktan sonra siparişin sana teslim edilmek üzere depo birimimizde hazırlanmaya başlayacaktır. Siparişini iptal etmek için siparişinin sana eksiksiz şekilde teslim edilmesini beklemen gerekir. Siparişini teslim aldıktan sonra karşı ödemeli olarak iade depomuza siparişinin Yurtiçi Kargo ile gönderilmesini sağlayabilirsin.

 

Siparişin depomuza ulaşır ulaşmaz işleme alınacak ve para iaden tarafımızdan gerçekleştirilecektir.



Sepetime eklediğim ürün benim adıma ayrılıyor mu?
 

Ürünü sepetine eklemen, ürünün sana ayrıldığı anlamına gelmemektedir. Ürünü sipariş vermen ve ödemenin tarafımıza ulaşması durumunda ürün senin adına ayrılmış olur.


 
2

üyelik

Sepetimdeki ürünleri sipariş vermem için üye olmam gerekli mi?
 

Alışveriş için üye olma zorunluluğu yoktur. Dilersen üye olmadan, dilersen de mevcut üyeliğinle giriş yaparak alışveriş işlemine devam edebilirsin. Ayrıca üyelik bilgilerini unuttuysan "Şifremi Unuttum" sayfası üzerinden giderek kendine şifreni mail olarak gönderebilirsin veya bilgilerini girmeden alışveriş yapmak istiyorsan üye olmadan alışveriş yapabilirsin. Ancak üye olmadan verdiğin siparişleri Hesabım sayfanda kayıtlı olarak göremezsin. Üye olmadan verdiğin her sipariş için bize verdiğin e-posta adresine sipariş onay linki göndereceğiz. Bu linki tıklayarak ya da Sipariş Takip linkine tıklayarak sipariş takibini ve iade/değişim işlemlerini yapabilirsin.



Üye olmak istiyorum, nasıl üye olabilirim?
 

reebok.com.tr'nin sağ üst köşesinde bulunan kişi ikonuna tıklayarak yeni üyelik/üye girişi sayfasına ulaşabilirsin. Burada senden istediğimiz ad, soyad, e-posta, şifre, cep telefonu ve cinsiyet bilgilerini eksiksiz doldurup Üye Ol butonuna basarak üyeliğini oluşturabilirsin.



Üyeliğimi iptal edebilir miyim?
 

0850 502 61 42 numaralı ücretsiz Reebok e-com çağrı merkezini arayarak üyeliğini iptal talebinde bulunabilirsin.


 
3

satın alma

Kredi kartı ile satın almak istiyorum. Nasıl satın alacağım?

Sepetinde bulunan ürünlerin doğruluğunu sepet sayfanda kontrol ettikten sonra *satın al* tuşuna basarak üyelik sayfasına ilerleyebilirsin. Eğer daha önceden üye girişi yaptıysan bu sayfayı geçip *adreslerim* sayfasına ulaşacaksın. Eğer üye girişi yapmamışsan üyelik bilgileri ile giriş yaptıktan sonra *adreslerim* sayfasına geçebilirsin. Eğer üye olmadan alışveriş yapmak istiyorsan *üye olmadan devam et* seçeneğini kullanıp, e-posta adresini ilgili alana girerek devam edebilirsin. Bu durumda yine *adreslerim* sayfasına ulaşacaksın. Burada mevcut adreslerinden birini seçip ya da yeni adres ekleyerek *siparişi tamamla* tuşuna basarak ödemeni yapacağın sayfaya ulaşabilirsin. Bu sayfada önce ödeme tercihini (kredi kartı, havale) seçmen gerekmektedir. Ardından eğer ödeme seçeneğin kredi kartı ise ödeme yapacağın kredi kartının sahibinin adı soyadı, kredi kartı numarası, kredi kartı son kullanma tarihi ve kredi kartı cvc numarasını yazıp, kartına sunulan taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme tercihini belirtmelisin. Ardından sayfada bulunan *ön bilgilendirme formu* ve *mesafeli satış sözleşmesi*ni okuyup, onaylayarak *siparişi tamamla* tuşuna basıp siparişini oluşturabilirsin.

3D Secure nedir?

Kredi kartı bilgilerini girdikten sonra siparişini ve alışverişini tamamlamak için sayfanın alt kısmında “ Siparişi Tamamla” ve “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” seçeneklerinden birini seçmen gerekmektedir. “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” butonu ile yapacağın ödemelerde 3D Security sistemi devreye girecektir. Bankanın yönlendirdiği sayfada işlem sırasını takip etmelisin.

Havale ile nasıl satın alacağım?

Ödemeyi yapacağın sayfaya ulaştığında ödeme seçeneklerinde *havale* yi seçmen durumunda ödemeyi yapacağın hesap bilgilerine ulaşacaksın. Ardından sayfada bulunan *ön bilgilendirme formu* ve *mesafeli satış sözleşmesi*ni okuyup, onaylarak *siparişi tamamla* tuşuna basıp siparişini oluşturabilirsin. Havale ile aldığın ürün 2 gün sure ile adına ayrılacak. Bu süre içerisinde ödemen tarafımıza ulaşmaz ise siparişin otomatik iptal edilecek ve adına ayrılan ürün tekrar satışa açılacaktır.

BKM ile satın almak istiyorum, nasıl satın alacağım?

Ödemeyi yapacağın sayfaya ulaştığında ödeme seçeneklerinde *BKM* yi seçmen durumunda ödemeyi yapacağın ekrana yönlendirileceksin. İlgili sayfaya yönlendirilmeden önce ödeme ekranında bulunan *ön bilgilendirme formu* ve *mesafeli satış sözleşmesi*ni okuyup, onaylarak *siparişi tamamla* tuşuna basıp siparişinin ödeme bilgilerini tamamlayacağın sayfaya yönlendirileceksin. Yönlendirildiğin sayfa BKM ödeme sistemine ait sayfa olacaktır. BKM'nin ödeme sayfasında gerekli yönlendirmeler ile ödemeni tamamlandığında yeniden reebok.com.tr sayfasına yönlendirileceksin. Bu aşamada işlemin tamamlanmasını beklemeden sayfanı kapatmaman gerekmektedir. Ödemen sonrasında reebok.com.tr sayfasına yönlendirildiğinde Özet sayfasını ve sipariş numaranı göreceksin. Siparişini Hesabım > Siparişlerim sayfasından ya da Sipariş Takibi linki altından bu ekranda belirtilen sipariş numarası ve e-posta adresin ile birlikte takip edebilirsin.

4

kargo

Ürünleri nasıl teslim alacağım?
 

Reebok Online Shop üzerinden verilen ödemesi yapılmış siparişler 24 saat içerisinde Yurtiçi Kargo’ya teslim edilir. Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır. Siparişin kargoya verildiğinde sipariş için verdiğin e-posta adresine kargo takip numarası göndereceğiz. Bu numara ile yurticikargo.com.tr adresinden Kargonun teslimat bilgilerini takip edebilirsin.



Siparişimi TRAFFIC Kurye seçeneği ile sipariş verdim. Ürünlerimi nasıl teslim alacağım?
 

reebok Online Shop üzerinden TRAFFIC Kurye seçeneği ile verdiğin siparişler için iki farklı teslimat koşulu bulunmaktadır.

Saat : 00:00 - 12:00 saatleri arasında verilen siparişler aynı gün 14:00 - 20:00 saatleri arasında teslim edilmektedir.
Saat : 16:00 - 23:59 saatleri arasında verilen siparişler ertesi gün 14:00 - 20:00 saatleri arasında teslim edilmektedir.

Saat : 12:01 - 15:59 saatleri arasında TRAFFIC Kurye seçeneği ile sipariş verilememektedir.

Taahhüt edilen teslimat saatleri içerisinde belirttiğin adreste bulunmalısın. Adreste bulunmamandan dolayı siparişinin tarafımıza geri dönmesi durumunda siparişin standart kargo ile tekrar gönderilecektir.

Hızlı teslimat hizmeti ile satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda iade edilecek ürünler Yurtiçi Kargo ile yeniden yönlendirilecektir. Bu durumda hızlı teslimat hizmeti için ödenen bedel iade edilmemektedir.


 
5

bilgilerin saklanması

 

Sözleşmelerin Saklanması Reebok Online Shop üzerinden verdiğin şiparişlere ilişkin Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi, sipariş onay e-postasıyla birlikte iletilecektir. Bu belgeler ayrıca Reebok Online Shop kayıtlarında altı ay süreyle saklanır.



Kişisel Verilerin Korunması ve Gizlilik
 

Elektronik Ticaret işlemleri nedeniyle Reebok Online Shop elde ettiği kişisel bilgi ve verileri gizli bir şekilde tutup, üçüncü kişiler ile paylaşmayacaktır. Ancak üye, Reebok Online Shop'a üye olurken veya başka yollarla geçmişte vermiş olduğu onaya istinaden; kişisel bilgilerinin, alışveriş bilgilerinin, alışveriş veya tüketici davranış bilgilerinin, Reebok Grup markalarıyla ilgili olarak kendisine ürün ve hizmet tanıtımları, reklamlar, kampanyalar, avantajlar, anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları amaçlarıyla toplanmasını, kaydedilmesini, saklanmasını, işlenmesini kabul etmektedir.

Üyenin Reebok Online Shop'a üye olurken verdiği izne istinaden yukarıda belirtilen kapsamda kişisel bilgiler ile alışveriş bilgilerinin, alışveriş veya tüketici davranış bilgilerinin Almanya'da bulunan merkezi veri tabanına gönderilerek ve burada kaydedilecek, saklanacak ve işlenecektir. Daha fazla bilgi için burayı tıklayınız.


 
6

uyuşmazlık çözümleri

 

Almış olduğun ürünü iade etmek veya değiştirmek istersen, teslim tarihten itibaren 14 gün içinde buna dair bildirimde bulunman gerekir. Bu bildirimi hafta içi (Pazartesi – Cuma) 09:45 - 18:45 saatleri arasında ücretsiz 0850 502 61 42 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsin.

 

Ayrıca çağrı merkezimizin seni araması için reebok.com.tr/online/iletisim/1473 adresindeki iletişim formunu doldurabilirsin. Daha fazla bilgi için burayı tıklayınız. Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması halinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilirsin.


 

Bu cevap yardımcı oldu mu?