Satın aldığım ürünleri değiştirebilir miyim?

Siparişinizdeki bir ürünün beden, renk ya da farklı bir ürün ile değişimini talep etmeniz durumunda, öncelikle müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri ekibimize hafta içi 09:45 - 18:45 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabileceğiniz telefon numarası : 0850 502 61 42
Müşteri hizmetleri ekibimizin sizi yönlendirmesi ile öncelikle değişimini gerçekleştirmek istediğiniz ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinizin açık beyanı ve imzanız ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.
Yurtiçi Kargo firması ile ürünlerinizi karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz.
İade Depo Adresimiz : Hamidiye Mah. Girne Cad. Çelik-Özer İş merkezi No:49 Zemin Kat Kağıthane / İstanbul
Değişim yapılması için iletmiş olduğunuz ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması ve değişim işlemini gerçekleştirerek yeniden satın almak istediğiniz ürünün stoklarımızda bulunması durumunda yeni ürünün teslimat adresinize gönderilmek üzere sevk edilecektir.
Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkını gerçekleştirmenizi beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğiniz yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğunuz ürünün bedeli tarafınıza gerçekleştirilmiş olacaktır.
Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.

SİPARİŞİM NEREDE?

Üye girişi yaparak veya misafir kullanıcı olarak sipariş takibini kolayca yapabilirsin.

Aradığın yanıtı hala bulamadın mı?

MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN BİZE ULAŞABİLİRSİN
Telefon : 0850 502 61 42

Pazartesi - Cumartesi 09:45 - 18:45