Jumping Jack

Basit bir zıplama hareketi ile kan dolaşımınızı ve metabolizmanızı hızlandırabilir, vücudunuzdaki tüm kasları çalıştırabilirsiniz. Evde kolayca yapabileceğiniz ve tüm vücut kaslarını çalıştıran Jumping Jack egzersizini doğru şekilde yapmak için şunlara dikkat etmelisiniz: Başlarken: Omuzdan ayak tabanına kadar dik duruş
  • Eller avuç içleri dönük vücut yanında ayaklar bitişik.
  • Nefes vererek bacaklar yanı açılır ve aynı anda kollar yukarıda birleşir.
  • Nefes alarak tekrar başlangıç pozisyonuna dönülür
Not: Kollarla bacakları uyumlu bir şekilde hareket ettirmeliyiz.

Burpee

Burpee , tüm vücut kaslarını çalıştırarak hızlı ve sağlıklı bir şekilde yağ yakmak, direnç kazanmak ve vücudu şekillendirmek için bir dizi hareketin bir arada yapıldığı egzersizdir. Ön tarafa doğru gelinir ve kalça kemikleri birbirine yakın olacak şekilde ayaklar kalça genişliğinde açılır. Eller başın arkasında kenetlendikten sonra yukarıya doğru dizleri bükerek sıçrayın. Aşağı inerken elleri omuzların altına gelecek şekilde konumlandırın ve dizleri bükerek geriye doğru plank pozisyonunu sıçrayışta açın. Ardından dizler bükülüp ellerin arasına sıçrayarak gelin ve elleri başın arkasına doğru alın ve sıçrayarak tekrar yukarı doğru yükselin.

Jump Squat

Dik bir duruş kazanmak ve yağ yakımını hızlandırmak için oldukça önemli olan jump squat hareketinin faydaları oldukça fazladır . Ayaklar omuz genişliğinde açık olacak şekilde ayakta dik ve düz bir şekilde durun. Squat pozisyonunu alın, elleriniz göğüs hizasında birleşsin. Topuklardan kuvvet alarak kol ve bacaklarınız ile birlikte yukarı doğru zıplayın, yukarıda baştan aşağıya doğru düz bir çizgi oluşturulur. Tekrar squat pozisyonuna geçin. Bol Sporlu ve Sağlıklı Günler