İŞLEM REHBERİ
İŞLEM REHBERİ
Hesap oluşturmak için ne yapmalıyım?
Web sitemize girdikten sonra giriş sayfasında bulunan “Üye Ol” butonuna tıklayın.
E-posta, telefon numarası ve hesabınıza giriş için kullanacağınız şifre bilgilerinizi doldurduktan sonra “Üye Ol” butonuna tıklayın.
Şifrenizi dilediğiniz zaman “Hesabım” bölümünde “Şifre Değişikliği “sekmesinden değiştirebilirsiniz.
Nasıl Sipariş Verebilirim?
Beğendiğiniz ve satın almak istediğiniz ürünlerin bedenlerini seçerek sepete ekleyin. “SEPETE EKLE “butonuna basıldığında ürün İnternet Mağazası stoklarında bulunuyorsa sepetinize eklenir.
Sitenin sağ üst köşesinde yer alan “Sepetim” in üstüne geldiğiniz zaman “SEPETE GİT” ve “SİPARİŞİ TAMAMLA” seçenekleri çıkar. Sepetinizdeki ürünleri görüntülemek ve/veya sepetinizi düzenlemek isterseniz “SEPETE GİT” butonuna basmalısınız. Bu aşamada sepeti onaylayarak adres bilgilerinizi girip ödeme adımına geçebilir veya alışverişinize devam edebilirsiniz. “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna basıldığında ise adres bilgilerinizi girerek ödeme işlemlerinin yapılacağı sayfaya yönlendirileceksiniz.
Ödeme adımına geçtiğinizde ödeme yönteminizi seçin ve bilgilerinizi girin. Sipariş aşamasında hata/eksiklik olduğunu fark etmeniz halinde önceki adımlara geri dönebilir ve bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda “Mesafeli Satış Sözleşmesini ve Ön Bilgilendirme Formu” nu okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucuğu işaretleyin. “ÖDEMEYİ TAMAMLA” butonuna tıklamanızın ardından sistem tarafından siparişiniz onaylanır.
Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Sipariş kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi maili geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Sipariş kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi maili geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.
a) Üye için sipariş takibi bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden. www.reebok.com.tr’de yer alan” Hesabım” bölümünden” Siparişlerim” sekmesinde bulunan” Kargo Takip” başlığında
b) Ziyaretçi İçin Sipariş Takibi bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden. ” Sipariş Takibi” bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek” Sipariş” sekmesinde bulunan “Kargo Takip” bölümünden takip edebilirsiniz.
İptal ve İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?
Sipariş iptali ancak “Siparişiniz Alındı” veya “Siparişiniz Hazırlanıyor” aşamasındayken gerçekleştirilebilir. Bu aşamada siparişin iptal edilebilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
a) Üye için sipariş iptali “Üye Girişi“ yaptıktan sonra “Hesabım“ bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinden siparişlerinize ulaşabilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişinizi seçerek “Detaylardan “Siparişi İptal Et“ butonuna tıkladığınızda iptal nedenini seçerek “İptal Et” bağlantısına tıklayıp siparişinizi iptal edebilirsiniz.
b) Ziyaretçi için sipariş iptali İnternet sitesine giriş yaptıktan sonra “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklayın. Açılan ekranda cep telefonu ve sipariş numaranızı girdikten sonra “DOĞRULAMA KODUNU GÖNDER”butonuna tıklayın. Cep telefonunuza gönderilen mesajda belirtilen kodu, onay kodu alanına yazarak “Onayla” bağlantısına tıklayın. Sipariş detayı ekranında yer alan “Siparişi İptal Et” butonuna tıkladığınızda iptal nedenini seçerek “İptal Et” bağlantısına tıklayıp siparişinizi iptal edebilirsiniz. Sipariş Alıcı’ya teslim edildikten sonra cayma hakkının kullanılabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
Sipariş Alıcı’ya teslim edildikten sonra cayma hakkının kullanılabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
a) Üye tarafından ürünün iade edilmesi üye Girişi yaptıktan sonra “Hesabım“ bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinden siparişlerinize ulaşabilirsiniz. İade etmek istediğiniz siparişinizi seçerek “Detaylar“dan “Kolay İade“ butonuna basarak iade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. İade şeklinizi seçtikten sonra “İade Talebini Oluştur“ butonuna tıklayarak iade kodunuzu alabilirsiniz. Paketinizi 10 iş günü içerisinde iade kodu ile kargoya vermeniz gerekmektedir. 10 iş gününü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kodu almanız gerekmektedir.
b) Ziyaretçi tarafından ürünün iade edilmesi İnternet sitesine yaptıktan sonra “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklayın. Açılan ekranda cep telefonu ve sipariş numaranızı girdikten sonra “DOĞRULAMA KODUNU GÖNDER” butonuna tıklayın. Cep telefonunuza gönderilen mesajda belirtilen kodu, onay kodu alanına yazarak “Onayla” bağlantısına tıklayın. Sipariş detayında “Kolay İade“ bağlantısına tıklayarak talep edilen bilgileri girin ve “İade Talebini Oluştur“ butonuna tıklayarak iade kodunuzu alabilirsiniz. Paketinizi 10 iş günü içerisinde iade kodu ile kargoya vermeniz gerekmektedir. 10 iş gününü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kodu almanız gerekmektedir.
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Talebiniz doğrultusunda iptal edilen hesabınızı yeniden aktifleştirmek için destek@reebok.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Kişisel Verilerin Korunması
Flo Mağazacılık elektronik ticaret işlemleri nedeniyle tüketicilerden elde ettiği kişisel bilgi ve verileri 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile tamamen uyumlu bir şekilde işlemekte ve gizli tutmaktadır. Flo Mağazacılık tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere www.reebok.com.tr/kvk-bilgilendirme linkinden ulaşabilirsiniz.
Mesafeli Sözleşmelerin Saklanması
Elektronik ticarete ilişkin sözleşmeler ve yapılan işlemlere ait kayıtlar FLO tarafından 10 yıl süreyle elektronik ortamda muhafaza edilmektedir. Bu süre boyunca yaptığınız tüm alışverişlere ilişkin sözleşmelere Siparişlerim sayfasından ulaşabilirsiniz
Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları
www.reebok.com.tr ile müşteri arasında doğacak uyuşmazlıklarda Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde doğrudan müşterinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.